Saturday 27 August 2011

i jeszcze raz K/K, do znudzenia ;)


Ot tak
Zaglądnęłam w statystyki mojego bloga i padłam...
Ludzie wchodzili na mój blog szukając takich słów (?!):

'odmiany krów mini' (niech ktoś do mi znać jeżeli takie istnieją!;))
'robienie różnych fajnych rzeczy' (boję się pomyśleć jakich ;))
'holandia bydlo - lipiec 2011' (hmmm...i znów krowy, może powinnam założyć hodowlę? ;))
'jestem chetna na male' (eeeeeeeeee...???)
'czarodziejki od 24 cz6' (to kod czy co?!)

Może nie powinnam tam zaglądać.
Miłego dnia!

10 comments:

  1. haha :) Ja też się ciekawych rzeczy dowiaduję z moich statystyk!
    Pięknie dobrane kolory, cudne wykonanie :)

    ReplyDelete
  2. Madzia kartki są PIĘKNE!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. ciekawe odsyłacze :) ja kiedyś znalazłam u siebie coś o ekskrementach ;)

    a karteczka słodka! świetne kolory!

    ReplyDelete
  4. hahahah - ale się uśmiałam :) A kartka - prześliczna :) Połączenie delikatności i zdecydowania :*

    ReplyDelete
  5. Kartka cudna, a czytając odsyłacze-
    po prostu się śmiałam;)

    ReplyDelete
  6. Really love this mix of colours and fab composition Magda - brilliant! Cheers Claire x

    ReplyDelete
  7. Mnie zawsze śmieszą słowa ze statystyk wpisywane w wyszukiwarce :) Też mam niezłą kolekcję wyrażeń:)
    Przepiękna kartka!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete