Wednesday 31 March 2010

Crafty Creations 61 - DT


ANYTHING GOES in this week at Crafty Creations challenge. Create anything you want to, any theme any color.We have a great prize for you - a set of fun digis from lily~boosboutique
--------------------------------
W tym tygodniu w Crafty Creations temat dowolny, czyli przyjmujemy wszystko ;) Nagrodą jest zastaw rysunków od lily~boosboutique

Nie miałam i nie mam na nic czasu...Święta coraz bliżej a ja dalej w projektach rozpoczętych kilka dni temu. W ostatniej chwili zrobiłam kurczaczki ala drób Peniny ;) Kiepsko idzie mi z szyciem, daleko im do niebieskiej kury i koguta Peniny.

6 comments:

  1. Peninia, robi cudne rzeczy, ale Twoje kuraki także są fantastyczne:)

    ReplyDelete
  2. these are so cute!!! and so much fun!! Hugs Juls

    ReplyDelete
  3. Magdo...super!!!Jestem pod wrażeniem...wyszły fantastycznie:))Bardzo mi się podobają:)Już zapisuję Cię na listę...a do losowania jeszcze cały miesiąć :)Wiosennie pozdrawiam:))

    ReplyDelete
  4. A mnie się podobają - są jedyne w swoim rodzaju i słodkie :)

    ReplyDelete
  5. fajowe! w bieli i czerni b.oryginalne

    ReplyDelete