Thursday 25 March 2010

C.R.A.F.T challenge 43 - DT

This weeks C.R.A.F.T. challenge theme is 'EASTER'.
We have a fantastic prize for a lucky winner: 6 ProMarkers from Craft Obsessions!!!
--------------------------------------------------
W tym tygodniu w C.R.A.F.T. temat na topie, czyli ŚWIĘTA WIELKANOCNE.
Dziewczyny warto! Do wygrania 6 ProMarkerów (kolory do wyboru) od Craft Obsessions.

Nie mogłam się powstrzymać i użyłam do kartki mojego ulubionego rysunku od Basi.
Moje wypociny kartkowo-świąteczne to dwie kartki (dla dziadków x 2) i to wszystko. Jeszcze pamiętam produkcję Bożo Narodzeniową i nie mam zamiaru tego powtórzyć ;)
W kwiatniu w zeszłym roku zaczęła się moja przygoda z kartkami, muszę pomyśleć o candy.

Drugi dzień 'samotności'. Wreszcie czas na nadrabianie.
Kolejka blogów czekających na komentarze coraz mniejsza. Choć to złudne, bo zaraz znów się powiększa...wtaczam ten głaz na górę i wtaczam ;)

Angielski porzuciłam. Książki leżą gdzieś w kącie, a ja nie mogę doczekać się świeżutkich, polskich książek przywiezionych przez TŻ w sobotę.

10 comments:

  1. Fab card Magda - such a cute image! Cheers Claire x

    ReplyDelete
  2. kartka słodka i nie dziwię się że nie mogłaś sie opanować xoxoxoxox

    ReplyDelete
  3. Lovely card Magda, I love your image!

    Love, Rose xx

    ReplyDelete
  4. Super card Magda - the lickle friends are so cute!
    Hugs,
    Ei
    x

    ReplyDelete
  5. prześliczna karteczka, ma tyle uroku!!!

    ReplyDelete