Monday 8 February 2010

And the winner is...






The candy winner is...
JULS
Girls didn`t want to stop the drawing ;)
The winners of my images are...
Ewik 21
Agnieszka MD

Congratulations!

If you would like to e-mail me at beguelleuk@yahoo.co.uk , I will send you your goodies :)

What the exhausting drawing...

------------------------------------------
Dziękuję wszystkim za udział w candy. Dopiero dziś odbyło się losowanie, wczoraj dziewczyny miały inne zajęcia ;)

Paczuszkę z przydasiami wygrała JULS.

Velvet nie mogła się opanować, tyle papieru do zjedzenia! Wyciągnęła kolejne dwie karteczki (prawie je zjadła). Niestety nie mam więcej przydasi do rozdania, ale może przydadzą się moje rysunki?
Ewik21
Agnieszka MD
Jeżeli jesteście chętne, proszę napiszcie beguelleuk@yahoo.co.uk

5 comments:

  1. gratuluję dziewczynom! :)
    ale pocieszne te psiaki :) ciekawe co moja niuśka będzie wyrabiać gdy przyjdzie mi losować :)

    ReplyDelete
  2. jupiii Velvet moja kochanaaaa wie ,że się o nią martwiłam !! adres wyślę pocztą.

    ReplyDelete
  3. gratuluję zwyciężczyniom:)

    ReplyDelete
  4. jak najbardziej jestem zainteresowana, widzę, że mnie chyba Twoja psinki najbardziej polubiły hihi :)

    ReplyDelete