Sunday 31 January 2010

Rosie-Dee`s Challenge (reveal)


Last week you saw my 'sneak peek'. This time you can see my reveal.
I made this card for Rosie-D`s Challenge. You still have a week to make a creation for Rosie-D`s Challenge.
The digi image is from our sponsor Delicious Doodles.
--------------------------------
Tym razem całe zdjęcie kartki, którą zrobiłam jako członek zespołu Rosie-D`s Challenge.
Przypominam, że na zgłoszenia czekamy jeszcze tydzień. Do wygrania obrazki Delicious Doodles.

Pierwszy raz zrobiłam coś w stylu mozaiki. Część obrazka obkleiłam małymi kawałkami papieru a resztę pokolorowałam. Myślałam, że końcowy efekt będzie lepszy, hmm...ale nie jest źle ;)

Od kilku dni myślę nad założeniem bloga z wyzwaniami. Co z tego będzie, zobaczymy.Jestem na etapie szukania sponsorów, bo blog musi być z nagrodami! Co Wy na to?

11 comments:

  1. gorgeous!! Love how you have inked the edges and the fab soft colours! Hugs Juls

    ReplyDelete
  2. Wiesz Magdo, ja w te nagrody wyzwaniowe nieszczególnie wierzę. Biorę udział w różnych wyzwaniach tylko dlatego, że są fajne - ciekawie zapowiedziane, zakręcone, pasują mi do nastroju albo przydasiów.
    Bardzo mocno Cię popieram - pojawię się na 100% na Twom wyzwaniu.

    ReplyDelete
  3. A ja jestem za, jak najbardziej!Będę od zaraz followers :)
    Kocham blogi wyzwaniowe, coś tam nawet raz wygrałam;)
    Trzymam kciuki, żeby się udało!!!

    ReplyDelete
  4. no kartelucha swietna super stempelek!!!!
    Co do bloga .................znasz moje zdanie buziaki

    ReplyDelete
  5. Świetna karteczka, nowatorski pomysł!!!

    ReplyDelete
  6. Piękna karteczka i świetny pomysł!Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  7. Lovely card Magda - beautiful lace! x

    ReplyDelete
  8. this is lovely Magda!!

    blessings, maria

    ReplyDelete
  9. Hello Magda

    Congratulations on winning one of our blogcandy-prizes at the Kort & Godt blog!
    http://kortoggodt-kort-scrapping.blogspot.com

    To claim you prize, please send us an email with your name and adress to firmapost@kortoggodt.com Thank you!

    ReplyDelete