Monday 2 November 2009

awards...

Wreszcie udało mi się zebrać w sobie i napisać...
Już jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od Gosi.
W ostatnich dniach otrzymałam kolejne wyróżnienia od Ludki


oraz od Ludki i Duś


Dziękuję Wam kobitki!!!

Zasady:
1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś
2. przekaż go do 10 osób (wiem,wiem nie jest to łatwe) z prośba o opublikowaniu zasad.
3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza.
Kochani mile będziecie widziani w gronie stałych gości - obserwujących blog.
Zasadą powyższej premii jest poznanie jak największej liczby blogów, a zostawienie swojej wizytówki jest dla Ciebie reklamą i zachęceniem do odwiedzenia Twojego bloga. Myślę, że każdy z nas marzy o jak największej liczbie gości :)

Zasady są po to żeby je łamać. Dlatego przekazuję nagrodę wszystkim moim 'śledzącym' i tym którzy często zaglądają na mój blog.

A teraz idę przełamać się i zjeść angielską kiełbaskę (choć moim zdaniem nie zasługuje to coś na miano kiełbaski, ach...ale marzą mi się kabanosiki...hlip hlip), potem dokończę posta.

No comments:

Post a Comment